OnPage SEO audit

Pokud chcete optimalizovat webové stránky, je zapotřebí ověřit jejich současný stav. OnPage SEO audit vám dá především souhrn všech technických aspektů, které webové stránky mají. Kromě SEO záležitostí zaměřuji pozornost i  na uživatelskou přívětivost webu.

OnPage SEO audit zahrnuje

  • odhalení OnPage chyb webu – po technické i obsahové stránce
  • návrh řešení k odstranění těchto nedostatků a doporučení, jak se vyvarovat budoucím chybám
  • připravení webu na crawlovací roboty po odstranění chyb a přivádění návštěvnosti z vyhledávačů z přirozeného vyhledávání

Chcete-li mít plnou kontrolu nad tím, zda jsou vaše webové stránky pro vyhledávače bezproblémové a nezpůsobují vyhledávačům žádné problémy, pak potřebujete SEO audit. OnPage SEO audit vám zreviduje OnPage faktory webových stránek a díky nim můžeme navrhnout optimalizaci. V auditech se snažím u každého projektu jít do hloubky a do detailu.

OnPage audit se především hodí při problémech

  • indexace webových stránek
  • po redesignu
  • po strukturálních úpravách webů (myšlena informační struktura)
  • při přivádění nízké návštěvnosti z organického vyhledávání
  • při podezření na duplicitu, pomalé načítání webových stránek, možné zabanování
  • a mnoho dalšího… (dokážu uzpůsobit OnPage SEO audit i pro dílčí faktory)

Co je výstupem OnPage SEO auditu

Výstupem OnPage SEO auditu je dokument (zpravidla textový dokument typu Word/PDF), kde naleznete k jednotlivým OnPage faktorům případné odhalené nedostatky a doporučení. K nim uvádím i prioritu jednotlivých bodů, tudíž můžete určit, od kterých úprav začnete – jedná se o jakousi roadmapu (také přikládám), kterou můžete využít při optimalizaci webových stránek. U každého bodu se pak snažím určit, co vám změny přinesou (KPI). Jelikož zároveň tvořím i webové stránky, dávám k jednotlivým bodům i informace přímo pro vývoj (programátorům).

Výstup SEO auditu

  • dokument, kde jsou rozebrány jednotlivé OnPage faktory (rozebírám opravdu vše – v dokumentu nejsou pouze nedostatky, ale i zhodnocené faktory, které již máte optimalizovány)
  • rady, jak se vyvarovat budoucích chyb (ne u všech bodů lze radit)
  • určení priority – u každého faktoru vám sdělím, jak je nedostatek závažný
  • odhad KPI – ke každému faktoru určuji, jak vám úprava (odstranění případného nedostatku) pomůže – jedná se o tzv. klíčový ukazatel výkonnosti – KPI
  • roadmapa – sestavím vám roadmapu, ve které podle jednotlivých kroků můžete začít s optimalizací (od nejvíce důležitých priorit až po úkoly méně důležité)
  • zadání pro programátory/vývoj – jelikož mám znalosti z vývoje, k nedostatkům mi nedělá problém dopsat i technické řešení

Budu při vás stát a budu s vámi až do doby, dokud neprovedeme úpravy podle SEO auditu. Také budu pro vás i vaše kolegy (nejspíše programátory) k dispozici a můžete se na mě kdykoliv obrátit.

Objednávka OnPage SEO auditu

Cena za hodinu práce900,- Kč (bez DPH)
Přibližná cena za celkový OnPage SEO audit5 000 – 12 000,- Kč (bez DPH)
Cena se pohybuje na základě velikosti webových stránek a na typu/druhu webu (e-shop, blog, rezervační systém, …)

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Upozornění

Jakékoliv činnosti z online marketingu (především SEO) bohužel neprovádím pro tyto oblasti:

  • Přírodní produkty
  • Hodinky
  • Šperky a bižuterie
  • Kosmetika
  • Móda, oblečení a jiné módní doplňky

Jedná se totiž o stejný segment, kterým se zabývám v mé současné práci. Nechci vynášet citlivé informace a zároveň nechci porovnávat tyto data s vašimi. Děkuji za pochopení.