OffPage SEO audit

Do OffPage faktorů patří analýza odkazového profilu, která by vám neměla chybět. Díky ní zjistíte, jak si váš odkazový profil vede a zda se ubíráte správným směrem. Navíc je odkazový profil (chcete-li odkazové portfolio) jedním z hodnotících faktorů ve vyhledávačích.

OffPage SEO zahrnuje

  • OffPage SEO auditzjistíte, zda správně provádíte linkbuilding
  • získáte přehled o stránkách, které na vás odkazují
  • zjistíte, zda máte zpětné odkazy tam, kde je vaše cílová skupina a také relevantní téma blízké vašemu oboru
  • získáte doporučení na distance od odkazů, které by neměly být ve vašem odkazovém profilu obsaženy
  • můžete tak zabránit možné penalizaci webových stránek (pokud je odkazové portfolio ve špatném stavu, může vás poškozovat)

Pokud se chcete zabývat linkbuildingovými aktivitami, pak se neobejdete bez OffPage SEO auditů. Zpětné odkazy tvoří důvěryhodnost webu a zároveň, pokud jsou dobře umístěny, vodí návštěvníky (potenciální zákazníky). Kromě toho jsou zpětné odkazy hodnotícím faktorem vyhledávačů. Pokud však máte odkazový profil ve špatném stavu (směřují na vás backlinky/zpětné odkazy z nerelevantních webů, mrtvých stránek, porno webů, spam webů atd.), mohou vás poškodit a vyhledávač vás tak může penalizovat.

Co je výstupem OffPage SEO auditu

Výstupem je dokument (zpravidla textový dokument typu Word/PDF), kde naleznete k jednotlivým OffPage faktorům odhalené nedostatky a doporučení.

Objednávka OffPage SEO auditu

Cena za hodinu práce900,- Kč (bez DPH)
Přibližná cena za celkový OffPage SEO audit
(analýza odkazového profilu)
4 000 – 15 000,- Kč (bez DPH)
Cena se pohybuje na základě velikosti webových stránek a na typu/druhu webu (e-shop, blog, rezervační systém, …)

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Upozornění

Upozornění

Jakékoliv činnosti z online marketingu (především SEO) bohužel neprovádím pro tyto oblasti:

  • Přírodní produkty
  • Hodinky
  • Šperky a bižuterie
  • Kosmetika
  • Móda, oblečení a jiné módní doplňky

Jedná se totiž o stejný segment, kterým se zabývám v mé současné práci. Nechci vynášet citlivé informace a zároveň nechci porovnávat tyto data s vašimi. Děkuji za pochopení.