Jak docílím toho, aby se ve výsledcích vyhledávání zobrazovaly hvězdičky u článků – resp. hodnocení?

Odpověď je jednoduchá – nasaďte strukturovaná data. Pomocí strukturovaných dat můžete označit na svých webových stránkách prvky, které jsou uvedeny ve Schema.org. Můžete si vybrat, co budete chtít označit – od článků (kde označíte název článku, obrázek, hodnocení – hodnocení + počet hlasů, …), přes kontaktní stránky až po produktové stránky (zde můžete například označit skladovost, měnu a cenu produktu, hodnocení, …).

Více informací o strukturovaných datech

Jestliže jste nasadili strukturovaná data, můžeme je otestovat pomocí nástroje od Google – “Test strukturovaných dat”. Doporučuji však webové stránky propojit s Google Search Console, kde máte celkový přehled nad tím, jakým způsobem jsou na webu strukturovaná data nasazena.

Určitě se také vyplatí sledovat web Pavla Ungra se screenshoty ze SERPu.

 

Poslední aktualizace odpovědi: 6. května 2017 v 21:01

Autor odpovědi: Pavel Zaněk

Pracuji jako SEO specialista pro firmu Vivantis. Za svoji působnost v online marketingu jsem se zaměřil na optimalizaci pro vyhledávače. Pomáhám webovým stránkám být dohledatelné a usnadňuji práci vyhledávačům v procházení stránek a pochopení jich.

Kromě marketingu se specializuji na tvorbu webových stránek pouze v redakčním systému WordPress. Tudíž ho znám velmi dobře a s jeho pomocí jsem schopný vytvářet webové stránky počínaje firemními weby až po e-shopy a rezervační systémy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.