Reference

Jsem nadšencem online marketingu již více než 6 let. Za tu dobu jsem nasbíral spoustu zkušeností a zaměřil jsem se především na oblast SEO. Mé zkušenosti mimo jiné dokládají následující referenceSvou práci miluji a jsem velmi rád, že mohu pomáhat jak s dílčími úpravami, tak s komplexním řešením projektů v této oblasti.

Certifikáty

Řekli o mně

Kadeřnictví
Pavel pro nás vytvořil firemní webové stránky. Kromě našich požadavků nám navrhl několik doporučení, jak stránky oživit. Kromě statických stránek nám vytvořil i systém pro rezervaci našich klientů. Vždy přijde s nějakým vylepšením a rychlou implementací. Je kreativní a dodržuje dohodnuté termíny. Je vidět, že prolíná marketing spolu s tvorbou webovek, tudíž jsou stránky uživatelsky přívětivé a uživatel nemá žádné problémy s procházením. Na konci projektu Vám udělá školení, jak s webovými stránkami zacházet a pracovat s nimi. Navíc spolupracujeme dlouhodobě. Děkujeme!

E-shop prodávající trička
Jen co jsme začali s Pavlem spolupracovat, ihned jsme věděli, že můžeme skoro vše přenechat na něm. Díky tomu, že kromě programování se zaměřuje na online marketing, jsme neměli strach, že by výsledek vypadal jak od běžného programátora. Pouze jsme mu zadávali drobné úkoly, ke kterým vždy vytvořil něco navíc. Po vytvoření webovek nám stačil pouze měsíc, abychom začali prodávat - nemyslíme však placenou reklamu, ale přicházeli nám objednávky z organického vyhledávání. Je vidět, že se Pavel zaměřuje především na SEO, i tak nám ale poradil s ostatními prodejními kanály - ať už placené reklamy či e-mailing. Pavla můžeme jedině doporučit.

Blog o jídle
Po zadání poptávky na vytvoření webových stránek o jídle nás zaujala cena, za kterou by je nám vytvořil. Během jednoho dne jsme měli blogovací systém přímo na naší doméně včetně grafiky. A cena? Pouze 2 000 korun - to je snad zadarmo! Navíc nám v rámci webovek vytvořil i funkce na hodnocení článků/receptů, na přidávání obsahu lidmi, upravil nám admin přímo pro psaní receptů, čehož si velice vážíme a usnadňuje nám to práci. Navíc se sám od sebe rozhodl, že si ve volném čase na našem projektu vyzkouší funkci, která počítá ingredience podle zadání množství porcí - tuto funkcionalitu jsme nikde neviděli a mockrát děkujeme. Spolu s marketingem jsme během prvních měsíců dosáhli návštěvnost přes 5 000 unikátních návštěvníků.

E-shop s barvami
Potřebovali jsme rozšířit prodejnu o e-shopové řešení. Vybrali jsme si Pavla, protože jsme poznali už na začátku jeho zapálení do tvorby webovek. Obracel se na nás s různými drobnostmi, které nás ani nenapadli. Nakonec nám kromě běžného e-shopu vytvořil nástroj, kdy si lidé mohou jednoduše propočítat, kolik barvy je potřeba na natření. Ať už lidé zadávají přímo m2, tak zde máme funkci, kdy stačí zadat rozměry pokoje a navolit si, kolik stěn má být obarveno (dokonce jsou zde výjimky jako obarvit pouze 3 stěny ze 4 či počítat i s nátěrem stropu. Díky znalosti marketingu nám zvýšil obratovost o 340%, čemuž se nedá jen tak uvěřit, ale funguje to. Mockrát Pavlovi děkujeme a musíme ho doporučit dále. Navíc se nám o webové stránky stará dlouhodobě.