Distancování se od zpětných odkazů – Disavow Tool

V dnešním článku se s vámi chci podělit o návod, jak postupovat, když se chcete distancovat od zpětných odkazů. Ukáži vám takový odrazový můstek, od kterého můžete začít – jedná …

Co je automaticky generovaný obsah a jak ho v SEO využít

Automaticky generovaný obsah je typ obsahu, který není tvořen uživatelem, ale samotným programem. Může vám usnadnit čas i peníze, nicméně automaticky generované obsahy nebývají kvalitní. Nejedná se přímo o zakázanou …

SEO a copywriting – Pište jako profesionál s ohledem na SEO

SEO a copywriting jsou dva odlišné marketingové směry, které však spolu souvisí. Setkávám se s agenturami, které dají na požadavek klienta copywriterům pár klíčových slov (někdy ani to ne), ti …

Vrací vyhledávače správnou vstupní stránku?

V dnešním článku se zaměříme, zda vracíme na dotazy/fráze/klíčová slova a spojení relevantní vstupní stránky ve výsledcích vyhledávání – tzv. landing pages. Stále se setkávám (nejčastěji u e-shopů) s případy, …